Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Overførsel af data fra iPhone 4 til ny iPhone 5 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overførsel af data fra iPhone 4 til ny iPhone 5

Hej,
    Endelig fik jeg min nye iPhone 5 med posten i dag. Nu er problemet bare at jeg skal have overført alle mine data fra den gamle iPhone 4 til den nye iPhone 5. Hvordan gør man dette uden at miste al data? Selvom har jeg haft iPhone 4 har jeg stadig ikke været så god med at sikkerhedskopiere og synkronisere med iTunes. Ikke lige min stærke side.
    Jeg har en lille ide om hvad man muligvis kan gøre, så jeg håber at I kan hjælpe mig
    Først og fremmest skal man vel synkronisere den gamle iPhone med iTunes, og herefter tilslutte den nye iPhone mens iTunes stadig kører. Herefter går jeg ud fra at man på en eller anden måde skal aktivere den nye iPhone og gendanne den sikkerhedskopi man lige har lavet på den gamle iPhone, og derved få overført den "backup" til den nye mobil.
    Håber at der er nogen som kan hjælpe mig på rette spor, så jeg kan begynde at bruge min nye iPhone 5

Jamen du har jo selv svaret :-)

Comment

Originally posted by stjans View Post
      Jamen du har jo selv svaret :-)
      Så havde jeg trods alt lidt mere styr på det end jeg havde regnet med
      Jeg er bare ikke helt sikker på, skal jeg starte med at synkronisere min gamle iPhone med iTunes eller lave en sikkerhedskopi? Eller er det bare det samme?

Comment

Working...
      X