Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
tilbagekald en mail i mail Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tilbagekald en mail i mail

hej,

er det muligt at tilbagekalde en mail i Leopard mail programmet?

PFT

Hej
    Hvad mener du med tilbagekalde?
    Altså få den frem efter den er slettet? Så skal du kigge i din papirkurv og ikke have fjernet den fra papirkurven.
    Mener du "fortryde at den er sendt og hive den tilbage"? Det kan ikke lade sig gøre i noget mailprogram.

Comment

Ikke helt sandt, det kan lade sig gøre i Microsoft Outlook, såfremt modtager ej har
      åbnet den.

Comment

Nej, det kan KUN lade sig gøre hvis man bruger Microsoft Outlook op mod en Exchange Server og modtageren også sidder med en Outlook på en Exchange server :-) Det er en frygtelig dårlig vane Microsoft har lært folk, at man kan trække en mail tilbage :-)

Comment

Tja, det var nu egentlig også det jeg mente, men kan godt se det ikke helt kan læses udfra mit svar.

Tak for oplysningen

Tja, en dårlig vane.. Det kan man godt kalde det, men det kan spare tid såfremt man har fået styr på problemet selv inden modtager når at svare tilbage

Comment

Originally posted by jessromer View Post
            det kan spare tid såfremt man har fået styr på problemet selv inden modtager når at svare tilbage
            eller skynd dig og skriv en mail at personen skal ignorer det andet mail,
            det er vist hurtigere end alle andre trylleri'er

Comment

Ja, der er mange muligheder

Comment

At trække en mail tilbage

Det ville nu være rart at kunne en gang i mellem... når man er lidt for hurtig på tasterne og får sendt en mail til den forkerte person. Det må jeg indrømme, er sket for mig et par gange... og så har jeg som eneste mulighed været nødt til at sende mail, hvor jeg beder vedkommende om at se bort fra tidligere sendt mail.

Men man kan også ved en fejl sende en mail med indhold til en forkert person... det er let med mailprogrammernes i de fleste tilfælde fine autoudfyld-funktion... hvor mailens indhold helst ikke skulle have været forbi pågældende...

Der er dog kun en ting at gøre... at være omhyggelig med at indtaste navne og adresser. Mails lander jo temmelig hurtigt hos modtager når de afsendes... det er ikke lige som post danmark

Comment

Working...
                X