Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Brug af Iphone som modem Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brug af Iphone som modem

Hey folks

Jeg ved endnu ikke om der findes et svar på mit spørgsmål, men er det muligt at benytte sin iphone som et slags 3g modem til sin mac når man er på farten!

Efter 3 er kommet ind i billedet ville det være ideelt at kunne koble sin iphone til Mac'en for derefter at kunne være på nettet på computeren.
    Når man nu alligevel betaler for 20 gb om måneden kan man lige så godt benytte det fuldt ud

Mvh,
    Tobias

Ja, det kan du da. Det er det der også kaldes tethering - prøv at søg på det!
    Men ellers er det bare at koble iPhonen til og i Indstillinger->Generelt->Netværk vælge internetdeling!

Comment

tak tak tak

Originally posted by Sir1 View Post
      Ja, det kan du da. Det er det der også kaldes tethering - prøv at søg på det!
      Men ellers er det bare at koble iPhonen til og i Indstillinger->Generelt->Netværk vælge internetdeling!
      Tak for svaret!

Comment

Ja det er noget nyt der er kommet, men jeg ved ikke om det er i iPhone 3gs eller iPhone OS 3.0

Comment

det er en funktion der kom i iPhone OS 3.0. med det er noget som teleselskabene kan slå fra så det ikke kan bruges. hvis jeg da husker rigtig. min er det slået fra på så jeg ikke kan bruge det, men jeg har ikke brug for det så det gør ikke så meget i mit tilfælde.

Comment

Working...
          X