Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Ringetoner fra itunes til iphone Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ringetoner fra itunes til iphone

Hjælp! jeg kan simpelhent ikke få det L... til at funge!, er der en af jer der kan forklare mig hvordan man får ringetoner fra itunes til iphone, syntes jeg har prøvet ALT og intet virker..... skod ....... På forhånd tak

Originally posted by DENny View Post
    Hjælp! jeg kan simpelhent ikke få det L... til at funge!, er der en af jer der kan forklare mig hvordan man får ringetoner fra itunes til iphone, syntes jeg har prøvet ALT og intet virker..... skod ....... På forhånd tak
    Jeg ved så ikke hvor du har dine ringetoner fra, men kan da kort fortælle hvordan jeg får nye ringetoner.

Nu har jeg en fin mulighed for at lave eller bruge eksisterende sange/lyde fra GarageBand. Her er der en mulighed for at exportere direkte til iTunes og nærmere bestemt Iphone kataloget.

Hvis først det er landet der, så vil man når der synkroniseres under fanebladet iPhone kunne sætte flueben i de sange / lyde man ønsker der være på din iPhone.

Nu ved jeg ikke om du overhovedet kan få dine sange over i kataloget, for i så fald har jeg ikke erfaring med denne del, men har du GarageBand så er det jo en anden sag og ganske let at få nye ringetoner.

Hilsen Michael

Comment

Hej Michael. Har nu prøvet at tilføje ringetoner via garageband, og det virker ret godt. Jeg takker for tippet

Comment

Hej prøv at læse dette link, det giver svaret ret godt

http://iphone.vildmedmac.dk/?page_id=1046

Mvh. Mokia

Comment

Working...
        X