Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
slet billeder på iphone Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slet billeder på iphone

Hej, jeg har lige købt en iphone 4s 32gb.

wauuuu, hold da helt ferie, hvor den kan.
    det da ikke en smartphone jeg har købt, nej der er en min i super computer.
    den er sindssyg hurtig.

nu kan jeg både spille spil og lave musik på iphone i hel fantastisk kvalitet.
    jeg havde ikke forventet at få sådan en telefon med spækket med så meget
    tech.

nu skal jeg lige lære den at kende.
    mit spørgsmål, er herunder.

hvordan sletter man en masse billeder på en gang på iphone eller bare fra
    itunes ?.

jeg kan ikke se mine billeder fra itunes biblioteket ?.
    jeg kan kun slette billeder fra selve iphone selv, men kun fra kamerarulle biblioteket?.

nu når jeg er i gang, kan jeg vel stille et par ekstra spørgsmål.

1. kan man udvikle programmer til iphone og teste dem på selve iphone ? (altå når man har brugt xcode på mac eller lign. program på pc ?, eller skal man have en licens og gå igennem app store ? (jeg er virkelig forvirret med hvordan det forgår med udvikling omkring programmering på iphone!.
    dog ved jeg at man skal i hvert fald have kendskab til programmering især objective c. (det skulle ikke være så svære at lære ?).
    jeg har kun forstand på php, mysql visual basic og c++, en del html og lidt javascript.

2. jeg har et sony HD digital kamera der kan otage både video og billeder osv, men sony bruger deres eget format vistnok MTS som er sonys modsvar til apple mov format.
    jeg har prøvet ar konvetere MTS formatet i itunes til mov AAC formatet for derved at overføre videofilen til iphone, men når jeg har gjort dette, er video klippet pludselig blevet ændret til dårlig kvalitet og i 640*400.
    også mine mp3 sange som er i 320kbs bliver konverteret til AAC, og det ønsker jeg ikke, for jo flere konverteringer filen kommer ud for, desto være bliver lyd kvaliteten.

jeg har en pc, som jeg bruger til itunes. ( pc. spec. icore 7 4 kerner 3.2ghz, 8gb ram, win7).
    har også en mac pro g5 dual core 2 ghz, men mangler OSX leopard cd.
    Senere hen tænker jeg på at spare op til en Imac! (den til 8000 kr).
Working...
X