Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Iphone 4 bliver meget varm Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iphone 4 bliver meget varm

Jeg har en Iphone 4. Købt for vel snart 1½ år siden da de første blev leveret direkte fra Apple i DK.
    Den bruger strømen sindsygt hurtigt. F.eks. efter en opladning til 100% er den efter en time ned på 82%.
    Selv om den ladet op om aften, kan den ikke holde natten over. Det også selv om jeg sætter den i Fly-mode.
    Den er begyndt at blive rigtig varm selv om bare ligger i lommen.

Jeg har resat den. Ryddet op i multitasking listen. Samt sikret mig at simkortet ikke kortslutter i rammen. (tape).

Er det batteriet der bare skal skiftes?

Originally posted by Shadows View Post
    Jeg har en Iphone 4. Købt for vel snart 1½ år siden da de første blev leveret direkte fra Apple i DK.
    Den bruger strømen sindsygt hurtigt. F.eks. efter en opladning til 100% er den efter en time ned på 82%.
    Selv om den ladet op om aften, kan den ikke holde natten over. Det også selv om jeg sætter den i Fly-mode.

Jeg har resat den. Ryddet op i multitasking listen. Samt sikret mig at simkortet ikke kortslutter i rammen. (tape).

Hey

Min ipod og mobiltelefon bliver jo også varm, men det bliver de godt nok ikke ved at ligge i lommen. Det er mest internetforbrug, hvilket også er forståeligt nok. Jeg fatter egentlig ikke helt, hvorfor din iphone bliver varm blot ved at ligge i lommen, og så bruger den oveni købet rigtig meget strøm. Min wildfire bruger umiddelbart også meget strøm, hvor jeg så har hentet advanced app killer. Mon ikke der kan hentes sådan et program til iphone?

Jeg håber alt godt for dig og din iphone!

Comment

Det er bliver også rigtigt varm, når man lader på den.

Comment

Sluk for bluetooth, wifi og 3G, og internetdeling... Det ville betyde din batteri holder noget bedre... 100% ned til 82% med 3G, wifi og internetdeling slå til er ganske nromalt fra min erfaring
        Slå tingene til kun når du skal bruge dem, og slå fra når du er færdig

3G osv. ville naturligvis gør ens iPhone varmt, så med mindre det er brændende varm ville jeg sige du har ikke noget at bekryme om.

Alt afhængig af hvor meget jeg bruger min iPhone, jeg får typisk 2 døgn ud af min iPhone på et enkelt opladning, og det er med at bruge internet deling, taler, SMS og iPod...
        På en normalt arbejdes dage bruger jeg typisk som her:
        iPod (2 timer om dagen)
        Internet deling med 3G slået til (ca. 1 1/2 time om dagen)
        taler (ikke så meget)
        SMS (10-20 sms'er om dagen)

Mht. til varme mens den oplades... Det er også ganske normalt, når batteriet arbejder, bliver det varmt...

Et andet tip er sørg for din iPhone er under 20% strøm tilbage når du lade den op (Altså så vidt muligt ihvertfald)... Jeg vedligeholder min batteri med at bruge "battery doctor" app som kostede mig 6kr den gang jeg havde en 3GS... Den notere hvor mange fuld opladninger du laver med at følge vejledning på skærmen
        Last edited by Lee Wood; 06-07-2011, 12:51.

Comment

har lige haft en af mine Iphone til rep med et defekt batteri. Den havde til sidst 4 timers standby og blev meget varm under opladning. 1 uge efter havde jeg en ny swap telefon.

Comment

@Lee, som jeg skrev så holder den heller ikke ret længe (ca 4-5 timer) selv om den er i Fly-mode. Dvs der skulle alt det krævende jo være de-aktiveret.

Men jeg kontaktede Apple's tekniske support da jeg opdagede at garantien stadig gælder. Udover det jeg havde prøvet, som de syntes var helt rigtig fejlfinding, så ville de gerne have at jeg gendanne til fabriksindstillinger og ikke lægge min sikkerskopi på, men derimod lave den som en ny telefon.

HOLD DA OP, en forskel!! I går da jeg gendannede den nåede batteriet op 82% da jeg tog kablet ud af den. Nu her 22 timer efter og bare lidt surf er batteriet kun faldet til 61%. Jeg har jo så heller ikke noget kørende af email osv, skal det retfærdigvis siges.

Comment

Working...
            X