Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Fotostream Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotostream

Hej

Jeg har opdateret både min iPhone 4, Lion og iPhoto, men så snart jeg slår Fotostream til i iPhoto så lukker iPhoto ned.

Har andre oplevet noget lign.

Og du har iPhoto 9.2? Hvordan opdaterede du?

Comment

ja jeg har 9.2 og opdaterede gennem sofwareupdate.
      Jeg kan slet ikke få lov til at importere billeder til iPhoto, heller ikke direkte fra kamera, så lukker det ned.
      Jeg har lige prøvet at hente opdateringen manuelt og installere den igen men uden held.

Comment

afinstallere og installere iPhoto igen...

Comment

andre forslag??

Nu har jeg afinstalleret og installeret igen(to gange), jeg kan importere i alle andre versioner, det er først når jeg opdatere til 9.2 at programmet lukker ned når jeg prøver at importerer.

Comment

Originally posted by mskdk View Post
            andre forslag??

Nu har jeg afinstalleret og installeret igen(to gange), jeg kan importere i alle andre versioner, det er først når jeg opdatere til 9.2 at programmet lukker ned når jeg prøver at importerer.
            hvad prøver du at importere? Fotostream sker automatisk med 9.2 og når man har logget ind på iCloud...

Comment

Apple har lige frigivet 9.2.1 opdatering som kan måske hjælpe dig...
              • Addresses an issue that could cause iPhoto to quit unexpectedly on Macs with the 3ivxVideocodex plug-in installed

Opdatere via software opdatering eller app store

Comment

Fungere opdatering for dig?

Comment

ja det virker nu. tak

Comment

Working...
                  X